5 най-ефективни упражнения за стягане и повдигане на гърдите

Упражненията за гърди са най-добрият и естествен начин да ги поддържате стегнати и повдигнати. При това не е нужно да ходите на фитнес - повечето от тях можете да изпълнявате по всяко време и навсякъде, а останалите – у дома.

Предлагаме ви 5 от най-ефективните упражнения за стягане и повдигане на гърдите, които нямате извинение да пренебрегвате. А и все пак от това зависи сексапилът ви.

Упражнениея за повдигане на бюста

1. Класическите лицеви опори са идеален начин да поддържате мускулите под гърдите тонизирани. Застанете в изходен лег с лице към пода върху ръце пред вас на ширината на раменете и краката на пръсти. Дръжте гърба изправен. Снижете се докато гърдите ви почти докоснат земята, а лактите застанат под ъгъл 90 градуса. След това се оттласнете. Правете най-малко 10 повторения.

2. Легнете по корем на пода, поставете ръце до подмишниците си (на ширината на раменете) и свийте лакти. Свийте краката в коленете и кръстосайте глезени. Оттласнете се от пода като балансирате на длани и колене и държите врата и гърба в една линия през цялото време. Ако ви е трудно, фокусирайте се върху стягането на коремните мускули като центрираща сила. Дръжте лицето надолу. Снижете се към пода на 3 – 4 интервала, без да го докосвате с гърди. Направете 3 серии по 10 повторения с 30 – 60 секунди почивка между тях.

3. Седнете на стол, така с бедра успоредно на пода и добре стъпили стъпала. Свийте ръцете в лакти под ъгъл 90 градуса на нивото на раменете. Съберете лакти пред лицето си и ги върнете в изходно положение. Вдишайте при събиране и издишайте при разделяне. Повторете упражнението най-малко 10 пъти.

4. Застанете на стола в същото положение, но този път когато съберете лакти ги вдигнете колкото можете по-високо пред себе си. Старайте се да държите ръцете една до друга през цялото време (ако трябва използвайте малки гирички). Свалете ръцете и повторете 10 пъти.

5. Седнете на стола в същата позиция на краката, но съберете длани пред себе си на нивото на гърдите. Притиснете длани с всички сили. Спрете, отпуснете за момент и повторете. Повторете десет пъти. Същото упражнение може да се направи като вместо да притискате дърпате ръце в противоположна посока.

Най-лесният начин да си наложите воля и постоянство в изпълнението на упражненията за гърди е да ги превърнете в част от ежедневната си разкрасителна рутина. Можете да отделяте по 10 минути след ставане или по 10 минути преди лягане, или да ги комбинирате с времето, когато нанасяте козметичния продукт за стягане на бюста. А използването на последния е от съществено значение за добрата форма на бюста ви.

Прочетете още статии
Чистота и хигиена. Въпрос на дезинфекция

Чистота и хигиена. Въпрос на дезинфекция

Наличието на патогенни микроорганизми в дома ни представлява риск за здравето ни. Почистването и дезинфекцирането е с цел прекъсване веригата на инфекции.

Кога изчезва детския атопичен дерматит?

Кога изчезва детския атопичен дерматит?

В повечето случаи се наблюдава спонтанно затихване на болестта, но не е изключена и повторната ѝ поява на по-късен етап от живота.

Специализирана грижа за атопична кожа

Специализирана грижа за атопична кожа

Въпреки че за атопичния дерматит все още не е открито лечение, с подходящия терапевтичен план и промени в начина на живот, заболяването може да бъде поставено под контрол.

Зодии и козметика

Зодии и козметика

Открийте кои са най-подходящите за Вас козметични средства според Вашия астрологичен знак.