5 съвета за стегнато дупе

Повечето мъже (молим да ни извинят господата с други предпочитания) определят дупето като най-сексапилната част от женското тяло. На особена почит е стегнатото и добре оформено дупе и с настоящата статия ще помогнем на дамите да се сдобият с такова, не само за да бъдат желани, но най-вече за да се чувстват привлекателни и уверени в себе си. Не обещаваме, че ще е лесно (необходим е комплексен подход), нито пък, че ефектът ще се появи веднага (тялото има нужда от време за да скулптурира седалищните мускули). Но можем да гарантираме успешен резултат при търпеливото и отговорно съблюдаване на следния режим:

5 съвета за стегнато дупе

Движение

Движението безспорно е от първостепенна важност за постигането на стегната кожа и мускулатура. Не гравитацията, а продължителното бездействие и ленивостта водят до атрофия и видимо отпускане на седалището. Добре е да не се заседявате дълго, а когато професията ви не позволява спазването на тази препоръка, да компенсирате времето, в което сте били неподвижни с последваща активност. Ходете пеш до работа, ако е възможно. Тичайте по-често и не само, когато гоните автобуса. Качвайте се по стълбите, вместо да ползвате асансьор.


Спорт

Може би не сте спортна натура и получавате мускулна треска само при мисълта за физическо натоварване, но за мнозина от вас редовните тренировки ще бъдат наложителни (все пак казахме, че постигането на стегнато дупе няма да е лесно). Съществуват множество упражнения с акцент върху седалищните мускули, които дори не изискват специални фитнес уреди. Просто изберете тези от тях, които ви се сторят най-подходящи и приятни за изпълнение. Ето и две предложения от нас:

  • Махове

Поставете ръце за опора върху достатъчно висока и стабилна мебел в дома ви - например кухненската маса и започнете да правите махове назад с крак. Опитайте се да държите крака си изправен и да го повдигате поне на 90 градуса. Направете няколко повторения и сменете крака.

  •  Клекове

Разкрачете леко крака и приклекнете бавно, докато седалището ви достигне нивото на глезените. Изправете се внимателно и повторете упражнението. Дръжте гърба и главата си изправени през цялото време.


Хранене

Обърнете внимание на това, което ядете. Храни ли то тялото ви или го обгръща в пласт излишни и неестетични мазнини? Не гладувайте - кльощавото дупе не е синоним на стегнато дупе. А рязкото отслабване, причиняващо увисване на кожата, би ви отдалечило допълнително от целта, която сте си поставили.


Козметика

Допълнете хранителния и двигателния си режим с подходящи козметични продукти, които да стегнат и загладят кожата. Такива са антицелулитните кремове със загряващ или охлаждащ ефект, които разграждат ненужните мазнини и предотвратяват складирането на нови. При необходимост включете и продукти против стрии в грижата за кожата си. Те са обогатени с ценни съставки стимулиращи синтеза на еластин и колаген и водят до осезаемо подобрение на тургора.


Масаж

Активизирайте кръвообръщението в зоната на седалището с помощта на масаж. Можете да се доверите на терапевт или да постигнете не по-малко удовлетворяващ резултат със собствени усилия. Използвайте омесващи движения или потупвайте умерено силно дупето си със свити юмруци. Масажорите, гъбата за баня и контрастният душ също са подходящо решение за засилване на кръвооросяването, което допринася за здравината и еластичността на кожата и я предпазва от отпускане.

 

Прочетете още статии
Безопасност при работа с дезинфектанти

Безопасност при работа с дезинфектанти

При работа с дезинфектанти задължително е да се използват ръкавици, а персоналът, отговорен за хигиенизирането, трябва да бъде снабден с лични предпазни средства като работно облекло, маски и по възможност очила. След работа личните предпазни средства се отстраняват внимателно, а тези, предназначени за еднократна употреба се изхвърлят безопасно.

Хигиена в офиса

Хигиена в офиса

На работното място (бюра, маси, дръжки на врати и прозорци, осветителни ключове, бутони на асансьори и банкомати, вендинг-машини и др.) и използваните предметите (телефони, клавиатури на различни устройства, монитори, ключове и др.), както и повърхности в санитарни помощения (седалки на тоалетни чинии, мивки, кранове и др.) трябва неколкократно (3-4 пъти на ден) да бъдат избърсвани с дезинфектант.

Хигиена в дома

Хигиена в дома

В домакинството е достатъчно да се извършва дезинфекция веднъж дневно, най-вече след влизане отвън. Подовите настилки могат да бъде забърсвани с моп или кърпа, напоени в разтвор на почистващ препарат след всяко влизане в дома.

Пандемия и превенция

Пандемия и превенция

Намираме се в извънредно положение във връзка с пандемията от COVID-19. Предприети са мерки за ограничаване разпространението на новият коронавирус (SARS-CoV-2). Тези мерки, обаче, не могат да гарантират успех, ако цялото общество не участва активно.