5 упражнения против целулит

Eлиминирането на целулита не никак лесна задача. Дори при употреба на най-ефективните козметични продукти и спазването на стриктен хранителен режим, портокаловата кожа продължава да напомня за себе си. Но това не означава, че трябва да се отказвате! Добавяйки няколко правилни упражнения към антицелулитната си програма, можете да стегнете и тонизирате мускулите си до такава степен, че целулитът да бъде максимално заличен. Предлагаме ви 5 от тях.

 

5 упражнения против целулит1. Легнете по гръб с ръце встрани. Свийте лактите и левия крак като го кръстосате върху десния, така че да допира пода. След това го разтегнете максимално напред, свийте отново в коляното, после отпуснете надолу и пак приберете. Направете 8 повторения (по 4 във всяка посока), починете 30 секунди и повторете серията.

2. Застанате в изходен стоеж с ръце на хълбоци. Направете широка крачка напред с десния край и свийте коляно под прав ъгъл. Приберете крака. Направете същото вдясно като държите левия крак изпънат. След това назад като този път свивате под прав ъгъл левия крак. И накрая стъпка с десния крак вляво като минава зад опорния крак. Направете 8 повторения и сменете крака. След това още 2 серии с всеки крак.

3. Седнете на пода върху лявото бедро със сгънато напред коляно. Изтеглете десния крак назад, леко сгънат в коляното. Като използвате стол за опора повдигнете изпънатия крак, леко пружинирайте и върнете в изходно положение. Старайте се да не докосвате пода. Направете 8 повторения и сменете крака.

4. Застанете в основен стоеж с разтворени на ширината на раменете крака и длани върху облегалката на стол. Вдигнете се на пръсти, сгънете колена в полуклек и залюлейте таза напред, стягайки мускулите му. Отпуснете. Клекнете още една степен по-надолу и пак стегнете. Върнете се в изходно положение. Направете 8 повторения.

5. Легнете на пода с ръце покрай тялото и десен крак, свит в коляното. Започнете да повдигате изпънатия ляв крак на няколко сантиметра от пода докато се изравни с дясното ви бедро. Повдигнете и хълбоци така че да образувате права линия от раменете до колената. Задръжте 8 няколко секунди и започнете връшане в изходно положение. Направете 8 повторения, след което сменете крака.

Правете упражненията 3 пъти седмично в началото и след това всеки ден. Но не забравяйте да ги съчетавате с останалите компоненти от антицелулитния режим, защото всички са взаимоосвързани – здравословно хранене, много вода и антицелулитни продукти. Последните съдържат мощни активни съставки, които ще ускорят разграждането на мазнини по време на физическото натоварване.

Прочетете още статии
Чистота и хигиена. Въпрос на дезинфекция

Чистота и хигиена. Въпрос на дезинфекция

Наличието на патогенни микроорганизми в дома ни представлява риск за здравето ни. Почистването и дезинфекцирането е с цел прекъсване веригата на инфекции.

Кога изчезва детския атопичен дерматит?

Кога изчезва детския атопичен дерматит?

В повечето случаи се наблюдава спонтанно затихване на болестта, но не е изключена и повторната ѝ поява на по-късен етап от живота.

Специализирана грижа за атопична кожа

Специализирана грижа за атопична кожа

Въпреки че за атопичния дерматит все още не е открито лечение, с подходящия терапевтичен план и промени в начина на живот, заболяването може да бъде поставено под контрол.

Зодии и козметика

Зодии и козметика

Открийте кои са най-подходящите за Вас козметични средства според Вашия астрологичен знак.