Кога диетите не действат?

Изборът на диета е пряко свързана с начина на живот. Някои са с ниско съдържание на въглехидрати, което понижава настроението и предизвиква отпадналост. Други пък са бедни на мазнини, което предизвиква по-често огладняване и преяждане при следващо хранене. Опитайте да намерите диета, която задоволява нуждите на организма ви и същевременно стимулира метаболитните му процеси. А след това адаптирайте навиците си към нея. В противен случай тя няма да действа или ще има краткотраен ефект. Ето кога се случва това:

Кога диетите не действат?Избирате грешна диета

Всеки организъм има индивидуални физиологични и биохимични особености, които определят метаболитната скорост и ефекта на диетата. Разковничето е да откриете онази, отговаряща на вашите нужди и начин на живот. Ако например водите динамично ежедневие или полагате физическо натоварване е добре да приемате храни, богати на протеини. Те ще ви зареждат с енергия и поради ограничен прием на въглехидрати, тялото ще изгаря натрупаните мазнини.

Приемате твърде малко калории

Когато тялото ни не ги получава достатъчно калории, организмът изпитва силен глад и за да си навакса енергия, задържа калориите. Освен това вместо мазнини, губи мускулна маса. И тъй като при почивка мускулите изразходват повече калории, за да си помогне тялото задържа и мазнините като източник на енергия.

Пропускате закуската

Мисълта да пропуснете закуската, защото ще ядете по-малко и ще отслабнете повече, е абсолютна заблуда. Не случайно това е най-важното хранене за деня. Освен че зарежда с енергия и засища организма до следващото хранене, закуската стимулира метаболизма и по този начин ускорява отслабването.

Храните се пред телевизора или компютъра

Ако вниманието ви се разсейва от технологични фактори, то преминавате в режим на несъзнателно хранене, което означава, че не успявате да контролирате порциите си. Затова е важно да се наслаждавате на всяка хапка – в приятна компания и на маса, защото така ще усещате пълноценно вкуса и няма да преядете.

Често си позволявате „забранени“ храни

Няколко хапки сладко или друга забранена в диетата храна от време навреме не са престъпление, а удоволствие. Но ако редовно „се награждавате“  така, не се учудвайте, че диетата не действа. По-добре в такива моменти хапвайте плод или зеленчук, за да заситите „глада“ и ангажирайте вниманието си с нещо по-ползотворно – шопинг, масаж, упражнения, разходка.

Спите недостатъчно

Сънят е от особено значение за метаболизма и разхода на енергия. Когато не сте си доспали, тялото започва да отделя хормоните на глад лептин и грелин, а това от своя страна увеличава нуждата от калории – най-вече под формата на мазнини и въглехидрати, което води до натрупване на тегло.

Пренебрегвате спорта

Освен, че са източник на здраве, редовните тренировки са сигурен начин да изгорите мазнините и да засилите метаболизма. В противен случай тялото трябва само да се справя с процеса, а това отнема повече време. С 30 минути интензивно натоварване дневно не само се почувствате по-жизнени, но и ще подпомогнете диетата си.

Връщате се към старите навици

Мнозина само чакат да свалят заветните килограми, за да се върнат към любимите си храни. И точно така се получава Йо-йо ефектът - не само възстановявате изгубеното тегло, но качвате и още. Специалистите препоръчват да превърнете здравословното хранене в начин на живот. Което означава да подбирате менюто, да контролирате порциите, да не ядете безразборно между храненията и да останете верни на навиците, които сте изградили заедно с диетата.

Само по себе си спазването на диета рядко дава резултата, към който се стремите. За да бъде ефективно, изгарянето на мазнините трябва да бъде стимулирано по всички възможни начини. Ето защо е добре да включите на помощ и козметичните продукти за извайване на силуета и борба с целулита. Формулите им съдържат изключително мощни активни съставки (кофеин, розов пипер, L-карнитин), които разграждат мастните депа и видимо намаляват обиколката на тялото. При това в забележително кратки срокове.

ПРОМО антицелулитни комплекти:

вторият продукт на ПОЛОВИН ЦЕНА - Поръчайте сега!

БЕЗПЛАТНА доставка за цялата страна за поръчки над 20 лв.

Антицелулитен козметичен комплектАнтицелулитен козметичен комплект

 Антицелулитен козметичен комплект

Прочетете още статии
Безопасност при работа с дезинфектанти

Безопасност при работа с дезинфектанти

При работа с дезинфектанти задължително е да се използват ръкавици, а персоналът, отговорен за хигиенизирането, трябва да бъде снабден с лични предпазни средства като работно облекло, маски и по възможност очила. След работа личните предпазни средства се отстраняват внимателно, а тези, предназначени за еднократна употреба се изхвърлят безопасно.

Хигиена в офиса

Хигиена в офиса

На работното място (бюра, маси, дръжки на врати и прозорци, осветителни ключове, бутони на асансьори и банкомати, вендинг-машини и др.) и използваните предметите (телефони, клавиатури на различни устройства, монитори, ключове и др.), както и повърхности в санитарни помощения (седалки на тоалетни чинии, мивки, кранове и др.) трябва неколкократно (3-4 пъти на ден) да бъдат избърсвани с дезинфектант.

Хигиена в дома

Хигиена в дома

В домакинството е достатъчно да се извършва дезинфекция веднъж дневно, най-вече след влизане отвън. Подовите настилки могат да бъде забърсвани с моп или кърпа, напоени в разтвор на почистващ препарат след всяко влизане в дома.

Пандемия и превенция

Пандемия и превенция

Намираме се в извънредно положение във връзка с пандемията от COVID-19. Предприети са мерки за ограничаване разпространението на новият коронавирус (SARS-CoV-2). Тези мерки, обаче, не могат да гарантират успех, ако цялото общество не участва активно.