Време е да се разделим с прaзничното коремче

Коледно-новогодишните празници са удоволствие за душата, но не и за тялото. Освен че натежаваме и се отпускаме, когато застанем пред огледалото можем с просто око да видим последиците от своеволията си на трапезата – лицето е подпухнало, дрехите се опъват по шевовете, а коремчето е подуто. Необходими са бързи и ефективни мерки! Ето как да се справим:

Време е да се разделим с празниччното коремче
Самодиагностика

Преди всичко е важно да установим дали наистина сме качили някой и друг килограм в областта на коремчето и талията или просто сме подути. Някои храни или хранителни комбинации предизвикват газове и задържане на течности, което пък кара и тялото да изглежда и да се чувства по-закръглено.

Като начало да намалим приема на алкохол, гликоген и сол

Вместо тях е хубаво да наблегнем на фибрите (в плодовете, зеленолистните зеленчуци, мюслито, лененото семе...), на прясно изцедените сокове и водата, които стимулират перисталтиката и регулират храносмилането.

Да изключим и въглехидратите от вечерята

Тъй като не се нуждаем от допълнително количество енергия преди сън, можем спокойно да се лишим от тестените изделия, зърнените храни, картофите, сладкишите и нишестето след 18.00 ч. Една зеленчукова / плодова салата или порция супа са добра опция.

Зеленият чай е чудесна идея!

Проучванията показват, че зеленият чай е страхотно средство за изгаряне на мазнини, което стимулира отслабването. Освен това съдържа голямо количество антиоксиданти, които се грижат за бляскавия и младежки вид на кожата. Може би наистина е добре да пием поне по 2 чаши дневно?

Добре е да се раздвижим

Не е необходимо да посещаваме редовно спортната зала, за да правим упражнения. У дома също става. Достатъчно е всеки ден да правим кратка и тонизираща програма, включваща 10 минути кардио упражнения, няколко серии коремни преси, гирички. А защо не и 30-минути бързо ходене навън?

Да действаме комплексно

Известно е, че комбинацията от правилно хранене, движение и специализирана козметика винаги е печеливша. Затова сега е моментът да включим антицелулитните продукти в грижите за кожата си - отслабващ серум 2 пъти дневно или загряващ гел-крем преди тренировка. Тези формули съдържат мощни активни съставки (като розов пипер, кофеин, растителни екстракти, ензими), които действат директно върху мастните депа, ускорявайки изгарянето им, и видимо стягат, оформят и намаляват желаните проблемни зони.

Без желание и воля нищо не става!

Фитнес инструкторът, диетологът или близките не могат да ни накарат да свалим празничното коремче, ако сами не решим да насочим съзнание и усилия в тази насока. И да ги следваме отговорно! Но все пак си заслужава, защото тялото ни е единственото постоянно място, на което сме длъжни да живеем. И това налага да се грижим добре за него!

Прочетете още статии
Безопасност при работа с дезинфектанти

Безопасност при работа с дезинфектанти

При работа с дезинфектанти задължително е да се използват ръкавици, а персоналът, отговорен за хигиенизирането, трябва да бъде снабден с лични предпазни средства като работно облекло, маски и по възможност очила. След работа личните предпазни средства се отстраняват внимателно, а тези, предназначени за еднократна употреба се изхвърлят безопасно.

Хигиена в офиса

Хигиена в офиса

На работното място (бюра, маси, дръжки на врати и прозорци, осветителни ключове, бутони на асансьори и банкомати, вендинг-машини и др.) и използваните предметите (телефони, клавиатури на различни устройства, монитори, ключове и др.), както и повърхности в санитарни помощения (седалки на тоалетни чинии, мивки, кранове и др.) трябва неколкократно (3-4 пъти на ден) да бъдат избърсвани с дезинфектант.

Хигиена в дома

Хигиена в дома

В домакинството е достатъчно да се извършва дезинфекция веднъж дневно, най-вече след влизане отвън. Подовите настилки могат да бъде забърсвани с моп или кърпа, напоени в разтвор на почистващ препарат след всяко влизане в дома.

Пандемия и превенция

Пандемия и превенция

Намираме се в извънредно положение във връзка с пандемията от COVID-19. Предприети са мерки за ограничаване разпространението на новият коронавирус (SARS-CoV-2). Тези мерки, обаче, не могат да гарантират успех, ако цялото общество не участва активно.