Страна на красотата

Как да стегнем ръцете?

Лятото е в разгара си и дали заради жаркото слънце, или също толкова горещите ваканционни страсти, ви се иска да облечете по-разголен тоалет. Но има една малка подробност, която бързо охлажда всяка нотка на ентусиазъм – ръцете ви определено не са в най-добрата си форма. Кожата им е отпусната, а полюшването ѝ издава възрастта или склонността ви към мързелуване и висококалорични храни.

 Как да стегнем ръцете?

И все пак не бързайте да захвърлите дрехите без ръкави! Предлагаме ви лек и ефикасен тренировъчен режим, с чието ежедневно изпълнение ще се почувствате комфортно в тях още преди края на сезона.

Упражнение 1

Класическите лицеви опори са отлично упражнение за стягане на ръцете. Но ако ви се струват прекалено трудни за изпълнение, можете да прибегнете към един по-опростен техен вариант. За целта се опирайте на коленете си вместо на пръстите на краката и съберете дланите си една до друга, така че палците и показалците им да образуват триъгълник.

Упражнение 2

Седнете с изправен гръб на стол и поставете ръцете си на ръба му. Изпънете краката си, докосвайки с пети земята (нека пръстите на ходилата ви сочат тавана), след което плъзнете тялото си надолу без да движите краката си. Щом лактите ви оформят прав ъгъл се повдигнете, докато седнете обратно на стола.

Упражнение 3

Застанете прави с прибрани към тялото ръце като разположите стъпалата си на ширината на раменете. Започнете плавно да описвате големи окръжности (чиято ос са вашите рамене) ту с дясната, ту с лявата си ръка. Сменяйте периодично посоката, в която „чертаете” окръжностите и по желание включете гирички в упражнението.

Упражнение 4

Застанете отново изправени, със стъпала разтворени на ширината на хълбоците. Вземете малки гирички или други подходящи тежести и отпуснете ръцете си надолу. Повдигнете гирите, сгъвайки ръцете си в лактите, докато юмруците ви докоснат гърдите. Бавно спуснете ръцете си до изходната позиция като се стараете да държите гръбначния си стълб изправен.

Упражнение 5

За финал на ежедневната си тренировъчна програма можете да включите и едно забавно, но не по-малко ефикасно упражнение, което се изпълнява по следния семпъл начин: необходимо е само да сгънете ръцете си в лактите, така че да наподобят птичи крила и да започнете да „пърхате” с тях.

Извършвайте по няколко повторения от всяко упражнение, а самите упражнения – ежедневно. След постигане на желания резултат, можете да разредите тренировките до 2-3 пъти седмично.

Комплексният подход винаги е за предпочитане, ето защо сме подготвили специален бонус за всички, които твърдо са решили да се сбогуват с отпуснатата кожа на ръцете си.

Домашни стягащи маски
  • Разбъркайте 1 супена лъжица мед с 1 яйчен белтък и нанесете получената смес върху мишниците си. След около 20 минути изплакнете маската със студена вода.
  • Намачкайте 2 смокини и ги смесете с малко пресен лимонов сок, за да се образува паста. Намажете проблемната област и оставете маската да престои 20 минути преди да я отмиете със студена вода.
 Комбинирайте програмата с подходяща антицелулитна козметика, за по-бърз и траен резултат.
Прочетете още статии
Как да изберем дезодорант?

Как да изберем дезодорант?

Класически дезодорант или дезодорант против изпотяване, рол он или спрей – кой от тях отговаря на нашите нужди?

Как да изберем козметика за тяло?

Как да изберем козметика за тяло?

Многообразието от козметични средства и приканващи реклами често поражда колебание. Кое от тях да изберете, за да утолите потребностите на своята кожа? Всъщност, отговорът е скрит в самия въпрос – най-напред определете нейните нужди.

Как да различим мазния от сухия пърхот?

Как да различим мазния от сухия пърхот?

Диференцирането на отделните видове пърхот е първата крачка към поставянето на точна диагноза и необходимо условие за успешното отстраняване на дерматологичния проблем.

Как да се грижим правилно за интимната си хигиена

Как да се грижим правилно за интимната си хигиена

Грешките при почистването на деликатната интимна област стоят в основата на множество гинекологични оплаквания.